Asertywność w pracy menadżera
Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w szkoleniu:
„Asertywność w pracy menadżera”
Cel szkolenia:
Szkolenie ,,Asertywność w pracy menadżera” ma na celu dostarczenie menedżerom, kierownikom, liderom i innym osobom zarządzającym kapitałem ludzkim, narzędzi i umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania zespołem, poprzez asertywną komunikację, rozwiązywanie konfliktów, delegowanie zadań, motywowanie pracowników oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami. Uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć te umiejętności w realistycznych scenariuszach, aby przygotować się do skutecznego zarządzania zespołem w swoim miejscu pracy.
Adresaci szkolenia:
- menedżerowie, kierownicy, liderzy oraz zarządzający zespołami, którzy chcą wiedzieć, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami i jak reagować na opinie, odmowy i trudne sytuacje konfliktowe, dla których istotnym elementem budowania relacji jest rozumienie ludzi i umiejętne reagowanie na sytuacje konfliktowe i którzy chcą rozwijać kompetencje związane z asertywną komunikacją.
Ramowy program szkolenia:
DZIEŃ I – Rozwijanie asertywności w roli menedżera
1. Wprowadzenie do asertywności w zarządzaniu
- Definicja asertywności w kontekście roli menedżera
- Zrozumienie różnicy między asertywnością a innymi stylami komunikacji
- Rola asertywnego przywództwa w efektywnym zarządzaniu
2. Komunikacja asertywna w zarządzaniu
- Nauka skutecznej komunikacji asertywnej w relacjach menedżer – zespół
- Rozpoznawanie sytuacji wymagających asertywnej komunikacji
- Ćwiczenia w rozwijaniu umiejętności asertywnego wyrażania oczekiwań i opinii
3. Asertywne zarządzanie konfliktami
- Techniki rozwiązywania konfliktów w zespole z wykorzystaniem asertywności
- Rozwijanie umiejętności słuchania i empatii
- Studium przypadku: Rozwiązywanie konfliktów zespołowych
4. Skuteczne delegowanie zadań
- Jak asertywnie przekazywać zadania członkom zespołu
- Monitorowanie postępu i dawanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- Ćwiczenia w delegowaniu zadań i zarządzaniu efektywnością
DZIEŃ II – Zaawansowane techniki asertywności w zarządzaniu
5. Motywowanie i dawkowanie feedbacku
- Motywowanie zespołu jako asertywna umiejętność
- Dawkowanie konstruktywnego feedbacku i ocenianie wyników
- Ćwiczenia w udzielaniu feedbacku i budowaniu motywacji
6. Rozwijanie umiejętności interpersonalnych
- Rola asertywności w budowaniu pozytywnych relacji w zespole
- Rozwijanie umiejętności słuchania, empatii i rozumienia potrzeb pracowników
- Ćwiczenia w budowaniu relacji i rozwiązywaniu problemów interpersonalnych
7. Zarządzanie trudnymi sytuacjami
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z pracownikami
- Umiejętność konstruktywnego dawania feedbacku
- Studium przypadku: Rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole
8. Plan działania i podsumowanie
- Tworzenie indywidualnego planu rozwoju asertywności w roli menedżera
- Cele i kroki do osiągnięcia po szkoleniu
- Podsumowanie i refleksje końcowe
9. Zakończenie
- Podsumowanie treści szkolenia
- Wypełnienie ankiet ewaulacyjnych
- Wręczenie certyfikatów
OFERTA CENOWA
TERMIN: 20 – 21 listopada 2023 r.
CENA: 720,00 zł netto (23% VAT)
Adres szkolenia: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe „CS Natura Tour” sp. z o.o. w Warszawie | ul. Thomasa Edisona 2, 04-510 Warszawa
Zapisy trwają do 10.11.2023 r.
* Liczba miejsc ograniczona (w przypadku wyczerpania limitu miejsc na szkoleniu wyznaczymy kolejny termin szkolenia).
**oferta dotyczy szkolenia otwartego, w przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w terminie i miejscu dogodnym dla Klienta
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ NASZE SZKOLENIE:
- wszystkie zagadnienia zostaną omówione przez certyfikowanego trenera biznesu, eksperta inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu i obsłudze klienta, posiadającego wiedzę merytoryczną oraz wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu asertywności,
- uczestnicy szkolenia otrzymają autorskie materiały szkoleniowe,
- każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia, potwierdzające uzyskane kwalifikacje i umiejętności,
- dla uczestników szkolenia przewidziano obiad oraz całodzienny serwis kawowy,
- ukończenie szkolenia gwarantuje uczestnikom rozwinięcie umiejętności asertywności, poprawę komunikacji z zespołem, lepsze radzenie sobie z konfliktami, większą motywację oraz skuteczne postępowanie w przypadku sytuacji trudnych.
Dodatkowe informacje:
„CS Natura Tour” Sp. z o.o. oferuje uczestnikom szkolenia kolacje i noclegi w cenie:
- nocleg ze śniadaniem w pokoju:
- dwuosobowym do pojedynczego wykorzystania – 195,00 zł brutto,
- dwuosobowym – 235,00 zł brutto,
- kolacje:
- 30 zł brutto od osoby.
Kontakt do organizatora szkolenia:
tel. 504 368 966
e-mail: k.chmielewski@naturatour.pl