Klient wielokulturowy
Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w szkoleniu:
„Klient wielokulturowy”
Program szkoleniowy o nazwie „Klient wielokulturowy” ma na celu wspomóc odbiorców szkolenia mających do czynienia z Klientami reprezentującymi różne kręgi kulturowe i chcących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie kontaktów handlowych z przedstawicielami różnych kultur. Uczestnicy szkolenia będą potrafili stosować “rozmowę handlową” w praktyce, poznają i zrozumieją podstawowe pojęcia związane z kulturą oraz będą umieli elastycznie dostosować swój styl sprzedaży do stylu zakupowego Klienta.
Ramowy program szkolenia:
1. Kultura – podstawowe pojęcia
- Jak rozumieć kulturę? Spojrzenie potoczne a antropologiczne
- Jakie są podstawowe funkcje kultury?
- Od czego się zaczęło? Po co i kiedy rozpoczęto badania nad kulturą?
- Etnocentryzm i europocentryzm jako zjawiska wpływające na sposób podejmowania decyzji zakupowych
2. Polska kultura sprzedaży – analiza
- Sprzedaż w Polsce – porównanie kiedyś a dziś
- Czy istnieje “Polska Szkoła Sprzedaży”?
- Wzorce przystające i nieprzystające do polskiej kultury sprzedaży
- Czego należy unikać?
- Jakie wzorce są mile widziane?
3. Sprzedaż w różnych kręgach kulturowych
- Krąg kultur europejskich
- Krąg kultur arabskich
- Krąg kultur Ameryki Północnej
- Krąg kultur hinduskich
- Inne kręgi kulturowe
- Bariery kulturowe w sprzedaży
- Jak je identyfikować, pokonywać i im zapobiegać?
4. Rozmowa handlowa jako narzędzie sprzedaży
- Przed rozmową – czyli jak się przygotować?
- Na co zwrócić uwagę w różnych kręgach kulturowych?
- Jak się prezentować? Na jakie elementy zwrócić uwagę –
mowa ciała, język oraz odbiór?
- Mistrzowskie otwarcie – od czego zaczynać w różnych krajach? Co jest kluczowe w początkowych fazach rozmowy z Klientem?
- Rozpoznanie potrzeb
- Jak pytać Klienta o cele, potrzeby i oczekiwania?
- Pytania dozwolone i zakazane w zależności od pochodzenia Klienta
- Prezentacja produktu: potrzeba, cecha, korzyść
- Jak używać języka korzyści w praktyce?
- Kluczowe korzyści w różnych kulturach
- Praca z obiekcjami Klientów
- Jak używać języka korzyści w praktyce?
- Kiedy obiekcja to tak zwany blef a kiedy jest potrzebą targowania się?
- Jak finalizować sprzedaż?
5. Komunikaty niewerbalne wzmacniające sprzedaż
- Kluczowe komunikaty niewerbalne w kulturach świata
- Jak używać języka korzyści w praktyce?
- Kluczowe korzyści w różnych kulturach
6. Narzędzia wspierające sprzedaż
- Co warto wiedzieć o swoim Kliencie?
- Jak i gdzie skutecznie szukać informacji?
- Cross-selling i Upselling – narzędzia zwiększające wartość sprzedaży
- Reguły wywierania wpływu
- Kiedy i jak je stosować?
- Sesja Q&A
- Praktyczne wskazówki dla uczestników
- Ćwiczenia pomagające w lepszym kontakcie z Klientami
OFERTA CENOWA*
Termin realizacji szkolenia: 22 – 23 maja 2024 r. (termin przyjmowania zapisów upływa w dniu 9 maja 2024 r.)
Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych
Adres szkolenia: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe „CS Natura Tour” sp. z o.o. we Wrocławiu | ul. Boczna 12, 50-502 Wrocław**
Cena za jedną osobę – 900,00 zł netto (+23% VAT)
Zapisy trwają do 9 maja 2024 r.
* oferta dotyczy szkolenia otwartego, w przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w terminie i miejscu dogodnym dla Klienta
** liczba miejsc ograniczona (w przypadku wyczerpania limitu miejsc na szkoleniu wyznaczymy kolejny termin szkolenia)
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?
- wszystkie zagadnienia zostaną omówione przez certyfikowanego trenera, absolwenta Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego, posiadającego wiedzę merytoryczną w zakresie tematyki szkolenia oraz wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta, w tym tworzeniu programów szkoleniowych m. in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta Przez Telefon dla Pracowników Infolinii, projektów doradczo-rozwojowych w zakresie diagnozy stanowisk pracy w BOK w kontekście przygotowania do standaryzacji stanowisk, specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych
- uczestnicy szkolenia otrzymają autorskie materiały szkoleniowe,
- każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia, potwierdzające uzyskane kwalifikacje i umiejętności,
- dla uczestników szkolenia przewidziano obiad oraz całodzienny serwis kawowy.
Dodatkowe informacje:
„CS Natura Tour” sp. z o.o. oferuje uczestnikom szkolenia kolacje i noclegi w cenie:
- nocleg w pokoju:
- jednoosobowym – 155,00 zł brutto,
- dwuosobowym – 210,00 zł brutto,
- śniadania:
- 26 zł brutto od osoby,
- kolacje:
- 19 zł brutto od osoby,
Kontakt do organizatora szkolenia:
tel. 504 368 966
e-mail: j.bujalska@naturatour.pl