Klient wielokulturowy


Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w szkoleniu:

„Klient wielokulturowy”

Program szkoleniowy o nazwie „Klient wielokulturowy” ma na celu wspomóc odbiorców szkolenia mających do czynienia z Klientami reprezentującymi różne kręgi kulturowe i chcących rozwinąć swoje kompetencje w zakresie kontaktów handlowych z przedstawicielami różnych kultur. Uczestnicy szkolenia będą potrafili stosować “rozmowę handlową” w praktyce, poznają i zrozumieją podstawowe pojęcia związane z kulturą oraz będą umieli elastycznie dostosować swój styl sprzedaży do stylu zakupowego Klienta.

Ramowy program szkolenia:

1. Kultura – podstawowe pojęcia

  • Jak rozumieć kulturę? Spojrzenie potoczne a antropologiczne
  • Jakie są podstawowe funkcje kultury?
  • Od czego się zaczęło? Po co i kiedy rozpoczęto badania nad kulturą?
  • Etnocentryzm i europocentryzm jako zjawiska wpływające na sposób podejmowania decyzji zakupowych

2. Polska kultura sprzedaży – analiza

  • Sprzedaż w Polsce – porównanie kiedyś a dziś
  • Czy istnieje “Polska Szkoła Sprzedaży”?
  • Wzorce przystające i nieprzystające do polskiej kultury sprzedaży
    • Czego należy unikać?
    • Jakie wzorce są mile widziane?

3. Sprzedaż w różnych kręgach kulturowych

  • Krąg kultur europejskich
  • Krąg kultur arabskich
  • Krąg kultur Ameryki Północnej
  • Krąg kultur hinduskich
  • Inne kręgi kulturowe
  • Bariery kulturowe w sprzedaży
    • Jak je identyfikować, pokonywać i im zapobiegać?

4. Rozmowa handlowa jako narzędzie sprzedaży

  • Przed rozmową – czyli jak się przygotować?
    • Na co zwrócić uwagę w różnych kręgach kulturowych?
    • Jak się prezentować? Na jakie elementy zwrócić uwagę –
      mowa ciała, język oraz odbiór?
  • Mistrzowskie otwarcie – od czego zaczynać w różnych krajach? Co jest kluczowe w początkowych fazach rozmowy z Klientem?
  • Rozpoznanie potrzeb
    • Jak pytać Klienta o cele, potrzeby i oczekiwania?
    • Pytania dozwolone i zakazane w zależności od pochodzenia Klienta
  • Prezentacja produktu: potrzeba, cecha, korzyść
    • Jak używać języka korzyści w praktyce?
    • Kluczowe korzyści w różnych kulturach
  • Praca z obiekcjami Klientów
    • Jak używać języka korzyści w praktyce?
  • Kiedy obiekcja to tak zwany blef a kiedy jest potrzebą targowania się?
  • Jak finalizować sprzedaż?

5. Komunikaty niewerbalne wzmacniające sprzedaż

  • Kluczowe komunikaty niewerbalne w kulturach świata
    • Jak używać języka korzyści w praktyce?
    • Kluczowe korzyści w różnych kulturach

6. Narzędzia wspierające sprzedaż

  • Co warto wiedzieć o swoim Kliencie?
    • Jak i gdzie skutecznie szukać informacji?
  • Cross-selling i Upselling – narzędzia zwiększające wartość sprzedaży
  • Reguły wywierania wpływu
    • Kiedy i jak je stosować?
  • Sesja Q&A 
    • Praktyczne wskazówki dla uczestników
    • Ćwiczenia pomagające w lepszym kontakcie z Klientami

OFERTA CENOWA*

Termin realizacji szkolenia: 22 – 23 maja 2024 r. (termin przyjmowania zapisów upływa w dniu 9 maja 2024 r.)

Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych

Adres szkolenia: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe „CS Natura Tour” sp. z o.o. we Wrocławiu | ul. Boczna 12, 50-502 Wrocław**

Cena za jedną osobę – 900,00 zł netto (+23% VAT)

Zapisy trwają do 9 maja 2024 r.

* oferta dotyczy szkolenia otwartego, w przypadku zainteresowania ofertą szkolenia zamkniętego istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w terminie i miejscu dogodnym dla Klienta
** liczba miejsc ograniczona (w przypadku wyczerpania limitu miejsc na szkoleniu wyznaczymy kolejny termin szkolenia)

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?

  • wszystkie zagadnienia zostaną omówione przez certyfikowanego trenera, absolwenta Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego, posiadającego wiedzę merytoryczną w zakresie tematyki szkolenia oraz wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników sprzedaży i obsługi klienta, w tym tworzeniu programów szkoleniowych m. in. z zakresu Komunikacji Międzyludzkiej dla Kasjerów i Drużyn Konduktorskich oraz Efektywnej Obsługi Klienta Przez Telefon dla Pracowników Infolinii, projektów doradczo-rozwojowych w zakresie diagnozy stanowisk pracy w BOK w kontekście przygotowania do standaryzacji stanowisk, specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta Przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych
  • uczestnicy szkolenia otrzymają autorskie materiały szkoleniowe,
  • każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia, potwierdzające uzyskane kwalifikacje i umiejętności,
  • dla uczestników szkolenia przewidziano obiad oraz całodzienny serwis kawowy.

Dodatkowe informacje:

„CS Natura Tour” sp. z o.o. oferuje uczestnikom szkolenia kolacje i noclegi w cenie:

  • nocleg w pokoju:
    • jednoosobowym – 155,00 zł brutto,
    • dwuosobowym – 210,00 zł brutto,
  • śniadania:
    • 26 zł brutto od osoby,
  • kolacje:
    • 19 zł brutto od osoby,

Kontakt do organizatora szkolenia:
tel. 504 368 966 
e-mail: j.bujalska@naturatour.pl