„Wprowadzenie do Compliance”
26 listopada 2024 (zgłoszenia do 19 listopada 2024)
Zapraszamy serdecznie do udziału w szkoleniu Wprowadzenie do Compliance
Zapraszamy serdecznie do udziału w szkoleniu Wprowadzenie do Compliance, które poświęcone jest kluczowym zagadnieniom zapewnienia zgodności w działalności organizacji. Compliance to proces, który ma na celu zapewnienie, że wszystkie działania firmy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
W trakcie szkolenia omówimy, jak stworzyć odpowiednią strukturę i wdrożyć skuteczne środki, które pomogą zminimalizować ryzyko wystąpienia nieprawidłowości wynikających z działań pracowników, współpracowników, kontrahentów i klientów.
Program szkolenia skupi się na podstawowych aspektach związanych z tematyką compliance oraz przedstawieniu niezbędnych procedur, które powinny znaleźć się w każdej organizacji. Wykład zostanie wzbogacony o multimedialną prezentację, co pozwoli na lepsze przyswojenie wiedzy.
Nie przegap okazji, aby podnieść swoje kompetencje!
Zrozum jak ważne jest zapewnienie zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi regulacjami w dzisiejszym świecie biznesu!
Ramowy program szkolenia
1. Wprowadzenie
- Czym jest compliance? Zasady i definicja, ważność znajomości procedur oraz przestrzegania compliance w organizacji.
- Funkcje compliance.
- Zasady funkcjonowania systemu compliance oraz czym jest Compliance Management System (CMS).
- Compliance jako mechanizm zabezpieczenia zgodności z prawem funkcjonowania organizacji.
2. Regulacje w zakresie Compliance i polityka Compliance
- Rola regulacji wewnętrznych i związanych z nimi zasad dokumentowania wykonywanych działań z zakresu compliance.
- Regulacje krajowe i międzynarodowe odnoszące się do compliance.
- Wybrane przepisy prawa cywilnego, handlowego i karnego dotyczące compliance.
- Jak przestrzegać compliance w organizacji?
- Sankcje za nieprzestrzeganie compliance.
3. Kodeks etyki oraz Compliance w relacjach z partnerami biznesowymi
- Ryzyko niezachowania zasad compliance we współpracy z partnerami biznesowymi.
- Podstawy prowadzenia due diligence partnerów biznesowych.
- Praktyczne sposoby zarządzania ryzykiem w relacjach z partnerami biznesowymi.
- Ochrona informacji poufnych partnerów biznesowych i kontrahentów.
4. Zarządzanie konfliktami interesów
- Obowiązek unikania oraz ujawniania konfliktów interesów przez członków organizacji.
- Mechanizmy kontroli przestrzegania compliance.
- Konflikt związany z zajmowaniem się interesami korupcyjnymi.
- Ograniczenia związane z prowadzeniem aktywności korupcyjnych.
- Pełnienie funkcji w organach innych spółek a konflikt interesów.
5. Zarządzanie ryzykiem korupcji
- Wewnętrzne zasady i regulacje antykorupcyjne.
- Jak traktować wręczanie i przyjmowanie upominków?
- Omówienie zasad działań sponsoringowych oraz darowizn w świetle compliance.
6. Postępowania wyjaśniające
- Rola pracowników organizacji w wykrywaniu niezgodności w zakresie compliance.
- Wyjaśnianie nieprawidłowości.
- Metody zbierania dowodów, zasady prowadzenia i dokumentacji rozmów z pracownikami.
- Jakie podjąć działania naprawcze w przypadku wykrycia niezgodności?
- Działania korygujące – co robić, by nieprawidłowość się nie powtórzyła?
7. Sesja Q&A
Oferta cenowa
- Termin realizacji szkolenia: 26 listopada 2024 r. (termin przyjmowania zgłoszeń upływa 19 listopada 2024 r.)
- Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
- Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe „CS Natura Tour” sp. z o.o. w Warszawie | ul. Edisona 2, 04-510 Warszawa
- Cena za jedną osobę: 599,00 zł netto (+23% VAT)
Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?
- Wszystkie zagadnienia zostaną omówione przez wyspecjalizowanego adwokata, posiadającego wiedzę merytoryczną i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki prawa handlowego, prawa pracy, czasu pracy i innych zagadnień związanych z tematyką pracowniczą.
- Uczestnicy szkolenia otrzymają autorskie materiały szkoleniowe.
- Dla uczestników szkolenia przewidziano dwudaniowy obiad z napojem oraz całodzienny serwis herbaciano-kawowy.
- Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia, potwierdzające uzyskane kwalifikacje i umiejętności.
Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz skorzystania z naszej oferty!
Opiekun oferty: Justyna Bujalska, tel. 504 368 966, email: j.bujalska@naturatour.pl
Dodatkowe informacje
„CS Natura Tour” Sp. z o.o. oferuje uczestnikom szkolenia kolacje i noclegi w cenie:
- Nocleg ze śniadaniem w pokoju jednoosobowym – 195,00 zł brutto
- Nocleg ze śniadaniem w pokoju dwuosobowym – 260,00 zł brutto
- Kolacja – 30 zł brutto od osoby
Sylwetka Trenera
Wykwalifikowany adwokat z 10-letnim doświadczeniem w świadczeniu usług prawnych i podatkowych na rzecz przedsiębiorców. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w topowych firmach doradztwa podatkowego oraz kancelariach. Od kilku lat z sukcesami świadczy usługi dla biznesu. Prowadząca realizowała projekty w obszarze doradztwa podatkowego i prawnego dla firm m.in. z branży leasingowej, farmaceutycznej, produkcyjnej. Projektowała właściwe rozwiązania dotyczące transakcji transgranicznych, w tym transakcji łańcuchowych. Jej największym atutem jest skuteczność w realizacji założonych i uzgodnionych z klientem celów.
Doświadczenie:
- Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu prawa handlowego, prawa pracy, w tym m. in. czasu pracy, stosunku pracy, dyscypliny pracy, umów cywilnoprawnych, odpowiedzialności członków zarządu i rad nadzorczych itp.
- Doradztwo w procesie rejestracji, połączeń, likwidacji i przekształceń spółek, przygotowanie kompleksowej dokumentacji i reprezentacja Klientów przed sądami.
- Audyty dokumentacji pracowniczej, doradztwo w zakresie zatrudniania oraz restrukturyzacji zatrudnień, reprezentowanie w sprawach sądowych dot. prawa pracy.
- Wsparcie w procesach związanych z umowami handlowymi – od przygotowania umów, poprzez weryfikację oraz negocjacje kontraktów handlowych.
- Wsparcie i reprezentacja Klientów w trakcie postępowań i sporów sądowych.
- Wsparcie w kluczowych aspektach z zakresu prawa nieruchomości, analiza stanu prawnego, sporządzanie dokumentacji porządkującej stan prawny.
- Wsparcie w dostosowaniu procedur firmowych do wymogów wynikających z przepisów prawa ochrony osobowych (w tym RODO) oraz ochrony prywatności.
- Wsparcie w opracowywaniu i negocjowaniu umów dotyczących przeniesienia praw autorskich, udzielenia licencji czy w procesie rejestrowania znaków towarowych.
KONTAKT
Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz skorzystania z naszej oferty!