6658

OFERTA SZKOLENIOWA: WPROWADZENIE DO COMPLIANCE

„Wprowadzenie do Compliance”

26 listopada 2024 (zgłoszenia do 19 listopada 2024)


Zapraszamy serdecznie do udziału w szkoleniu Wprowadzenie do Compliance

Zapraszamy serdecznie do udziału w szkoleniu Wprowadzenie do Compliance, które poświęcone jest kluczowym zagadnieniom zapewnienia zgodności w działalności organizacji. Compliance to proces, który ma na celu zapewnienie, że wszystkie działania firmy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.

W trakcie szkolenia omówimy, jak stworzyć odpowiednią strukturę i wdrożyć skuteczne środki, które pomogą zminimalizować ryzyko wystąpienia nieprawidłowości wynikających z działań pracowników, współpracowników, kontrahentów i klientów.

Program szkolenia skupi się na podstawowych aspektach związanych z tematyką compliance oraz przedstawieniu niezbędnych procedur, które powinny znaleźć się w każdej organizacji. Wykład zostanie wzbogacony o multimedialną prezentację, co pozwoli na lepsze przyswojenie wiedzy.

Nie przegap okazji, aby podnieść swoje kompetencje!

Zrozum jak ważne jest zapewnienie zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi regulacjami w dzisiejszym świecie biznesu!


Ramowy program szkolenia

1. Wprowadzenie

  • Czym jest compliance? Zasady i definicja, ważność znajomości procedur oraz przestrzegania compliance w organizacji.
  • Funkcje compliance.
  • Zasady funkcjonowania systemu compliance oraz czym jest Compliance Management System (CMS).
  • Compliance jako mechanizm zabezpieczenia zgodności z prawem funkcjonowania organizacji.

2. Regulacje w zakresie Compliance i polityka Compliance

  • Rola regulacji wewnętrznych i związanych z nimi zasad dokumentowania wykonywanych działań z zakresu compliance.
  • Regulacje krajowe i międzynarodowe odnoszące się do compliance.
  • Wybrane przepisy prawa cywilnego, handlowego i karnego dotyczące compliance.
  • Jak przestrzegać compliance w organizacji?
  • Sankcje za nieprzestrzeganie compliance.

3. Kodeks etyki oraz Compliance w relacjach z partnerami biznesowymi

  • Ryzyko niezachowania zasad compliance we współpracy z partnerami biznesowymi.
  • Podstawy prowadzenia due diligence partnerów biznesowych.
  • Praktyczne sposoby zarządzania ryzykiem w relacjach z partnerami biznesowymi.
  • Ochrona informacji poufnych partnerów biznesowych i kontrahentów.

4. Zarządzanie konfliktami interesów

  • Obowiązek unikania oraz ujawniania konfliktów interesów przez członków organizacji.
  • Mechanizmy kontroli przestrzegania compliance.
  • Konflikt związany z zajmowaniem się interesami korupcyjnymi.
  • Ograniczenia związane z prowadzeniem aktywności korupcyjnych.
  • Pełnienie funkcji w organach innych spółek a konflikt interesów.

5. Zarządzanie ryzykiem korupcji

  • Wewnętrzne zasady i regulacje antykorupcyjne.
  • Jak traktować wręczanie i przyjmowanie upominków?
  • Omówienie zasad działań sponsoringowych oraz darowizn w świetle compliance.

6. Postępowania wyjaśniające

  • Rola pracowników organizacji w wykrywaniu niezgodności w zakresie compliance.
  • Wyjaśnianie nieprawidłowości.
  • Metody zbierania dowodów, zasady prowadzenia i dokumentacji rozmów z pracownikami.
  • Jakie podjąć działania naprawcze w przypadku wykrycia niezgodności?
  • Działania korygujące – co robić, by nieprawidłowość się nie powtórzyła?

7. Sesja Q&A


Oferta cenowa

  • Termin realizacji szkolenia: 26 listopada 2024 r. (termin przyjmowania zgłoszeń upływa 19 listopada 2024 r.)
  • Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych
  • Miejsce szkolenia: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe „CS Natura Tour” sp. z o.o. w Warszawie | ul. Edisona 2, 04-510 Warszawa
  • Cena za jedną osobę: 599,00 zł netto (+23% VAT)

Dlaczego warto wybrać nasze szkolenie?

  • Wszystkie zagadnienia zostaną omówione przez wyspecjalizowanego adwokata, posiadającego wiedzę merytoryczną i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących tematyki prawa handlowego, prawa pracy, czasu pracy i innych zagadnień związanych z tematyką pracowniczą.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymają autorskie materiały szkoleniowe.
  • Dla uczestników szkolenia przewidziano dwudaniowy obiad z napojem oraz całodzienny serwis herbaciano-kawowy.
  • Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia, potwierdzające uzyskane kwalifikacje i umiejętności.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz skorzystania z naszej oferty!

Opiekun oferty: Justyna Bujalska, tel. 504 368 966, email: j.bujalska@naturatour.pl


Dodatkowe informacje

„CS Natura Tour” Sp. z o.o. oferuje uczestnikom szkolenia kolacje i noclegi w cenie:

  • Nocleg ze śniadaniem w pokoju jednoosobowym – 195,00 zł brutto
  • Nocleg ze śniadaniem w pokoju dwuosobowym – 260,00 zł brutto
  • Kolacja – 30 zł brutto od osoby

Sylwetka Trenera

Wykwalifikowany adwokat z 10-letnim doświadczeniem w świadczeniu usług prawnych i podatkowych na rzecz przedsiębiorców. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w topowych firmach doradztwa podatkowego oraz kancelariach. Od kilku lat z sukcesami świadczy usługi dla biznesu. Prowadząca realizowała projekty w obszarze doradztwa podatkowego i prawnego dla firm m.in. z branży leasingowej, farmaceutycznej, produkcyjnej. Projektowała właściwe rozwiązania dotyczące transakcji transgranicznych, w tym transakcji łańcuchowych. Jej największym atutem jest skuteczność w realizacji założonych i uzgodnionych z klientem celów.

Doświadczenie:

  • Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu prawa handlowego, prawa pracy, w tym m. in. czasu pracy, stosunku pracy, dyscypliny pracy, umów cywilnoprawnych, odpowiedzialności członków zarządu i rad nadzorczych itp.
  • Doradztwo w procesie rejestracji, połączeń, likwidacji i przekształceń spółek, przygotowanie kompleksowej dokumentacji i reprezentacja Klientów przed sądami.
  • Audyty dokumentacji pracowniczej, doradztwo w zakresie zatrudniania oraz restrukturyzacji zatrudnień, reprezentowanie w sprawach sądowych dot. prawa pracy.
  • Wsparcie w procesach związanych z umowami handlowymi – od przygotowania umów, poprzez weryfikację oraz negocjacje kontraktów handlowych.
  • Wsparcie i reprezentacja Klientów w trakcie postępowań i sporów sądowych.
  • Wsparcie w kluczowych aspektach z zakresu prawa nieruchomości, analiza stanu prawnego, sporządzanie dokumentacji porządkującej stan prawny.
  • Wsparcie w dostosowaniu procedur firmowych do wymogów wynikających z przepisów prawa ochrony osobowych (w tym RODO) oraz ochrony prywatności.
  • Wsparcie w opracowywaniu i negocjowaniu umów dotyczących przeniesienia praw autorskich, udzielenia licencji czy w procesie rejestrowania znaków towarowych.

KONTAKT

Serdecznie zapraszamy do kontaktu oraz skorzystania z naszej oferty!

Opiekun oferty:

Justyna Bujalska

tel. 504 368 966

email: j.bujalska@naturatour.pl


POBIERZ OFERTĘ .PDF

 

icon pobierz